منتدى طلاب جامعة جنوب الوادى بقنا
أهلا بك عزيزى الزائر بمنتدى جامعة جنوب الوادى بقنا عزيزى الزائر نتشرف بتسجيلك كعضو معنا فى المنتدى ملحوظة عزيزى الزائر المحاضرات والموضوعات المهمة التى تخص طلاب كل كلية بجامعة جنوب الوادى بقنا متاحة للسادة الاعضاء فقط سجل الان ومش هتندم لكى تستفيد بخدمات المنتدى المتميزة ولكى يكون لك الاولوية فى عمل الشات المباشر مع طلاب وطالبات الجامعة وعمل صداقات جديدة واجمل الحوارات الطلابية ولدينا ايضا المفاجأة الاكبر عمل وتصميم اعلانات ودعم ومساعدة واشهار المنتديات العربية مجانا للأعضاء فقط .اشترك واطلب اللى انت عايزه من محاضرات,سكاشن,امتحانات سابقة,دعم لمنتداك واشهاره وشوف طلبك هيتنفذ ولا لأ.
مع تحيات نتيجة كلية التربية بالغردقة !!!!!!!!!علامة تعجب الى مالا نهاية....  480122028

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أهلا بك عزيزى الزائر بمنتدى جامعة جنوب الوادى بقنا عزيزى الزائر نتشرف بتسجيلك كعضو معنا فى المنتدى ملحوظة عزيزى الزائر المحاضرات والموضوعات المهمة التى تخص طلاب كل كلية بجامعة جنوب الوادى بقنا متاحة للسادة الاعضاء فقط سجل الان ومش هتندم لكى تستفيد بخدمات المنتدى المتميزة ولكى يكون لك الاولوية فى عمل الشات المباشر مع طلاب وطالبات الجامعة وعمل صداقات جديدة واجمل الحوارات الطلابية ولدينا ايضا المفاجأة الاكبر عمل وتصميم اعلانات ودعم ومساعدة واشهار المنتديات العربية مجانا للأعضاء فقط .اشترك واطلب اللى انت عايزه من محاضرات,سكاشن,امتحانات سابقة,دعم لمنتداك واشهاره وشوف طلبك هيتنفذ ولا لأ.
مع تحيات نتيجة كلية التربية بالغردقة !!!!!!!!!علامة تعجب الى مالا نهاية....  480122028
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نتيجة كلية التربية بالغردقة !!!!!!!!!علامة تعجب الى مالا نهاية....

3 مشترك

نتيجة كلية التربية بالغردقة !!!!!!!!!علامة تعجب الى مالا نهاية....  Empty نتيجة كلية التربية بالغردقة !!!!!!!!!علامة تعجب الى مالا نهاية....

مُساهمة من طرف hamada.elalamy الأربعاء يوليو 28, 2010 9:31 am

بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا كلنا خلصنا الامتحانات ومنتظرين النتيجة بفروغ الصبر والمستعجل والقلقان عايز يعرفها بسرعة وخصوصا رابعات حتى ان امكن ودفعو فلوس علشان يعرفوها بس المهم انهم يعرفوها

المهم كل يوم نسمع ان النتيجة ظهرت وان فلان وعلان نجحو فنزداد قلق ونروح نسال احنا كمان فيقولو لا لسة ما ظهرتش طب ازاى وفى ناس جبتها

فيردو ويقولو ان الناس دى جابتهالها ناس معرفة ف الكلية من الكنترول " ع اساس ان الكنترول دة كشك سجاير كل اللى عايز حاجة يخدها " سبحان الله
انا اللى اعرفه ان الكنترول دى حاجة سرية وان امكن وكان ف حد بيدخله فدول اكيد ناس معيينين ومش كتير فمش معقول نص الكلية بقيلها معارف ف الكنترول " غريبة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ "

والفظع من كدا
ان الناس كل يوم تدخل ع االنت وتبحث ع النتيجة " عشمانين او متصورين ان نتيجة كلية التربية بالغردقة " ممكن نتيجتها تظهر ع النت او ع اى موقع طب يبقالها موقع الاول او اى حاجة خااصة و فعاالة ع شبكة النت علشان تظهر عليها
رغم ن ف ناس كتير محترفين ف الكلية ممكن يصممو موقع للكلية ع شبكة لنت وبكل سهولة بس انا مش عارف اية السبب اللى يمنعهم من كدا

وانا من يوم ما دخلت الكلية وان بعرف نتيجتى عن طريق التلفون " يعنى صحبى يتصل بيا ويقولى مبروك نجحت " من غير ما يقولى تقاديرك اية ولا حتى التقدير العام

ع فكرة اصلا انا مش شاطر يعنى انا بكون متوقع تقديرى رغم ان كليتنا بيحصل فيها غرايب ف حكاية االتقدير ودى لحقيقة ....

مضمون الموضوع هو ان الناس ما تفكرش ان ممكن لنتيجة تظهر ع النت او ع اى موقع تانى واللى عايز يعرف نتيجته يتعرف ع اى حد من الكنترول ويوصيه وهو هيجبهاله
ونفسى يتعملنا موقع لكليتنا ويتنشر عليه اى حاجة خاصة بلكلية " كلام خيالى "

وع رأى وحد معرفة بيقول كلمة ديما وهى " ربك يصلح الحال "

واتمنى اتمنى ان يكون ف حد من الكلية بيدخل ويقر الكلام دة

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وشكرا

واسف ع الاطاله .
.....................................................
.......................................
........................
...............
........
....
...
..
.
.

hamada.elalamy
hamada.elalamy
حاليا
حاليا

الكلية : تربية الغردقة
تاريخ الميلاد : 10/10/1990
الابراج : الميزان

نتيجة كلية التربية بالغردقة !!!!!!!!!علامة تعجب الى مالا نهاية....  Empty رد: نتيجة كلية التربية بالغردقة !!!!!!!!!علامة تعجب الى مالا نهاية....

مُساهمة من طرف RADWAN الأربعاء يوليو 28, 2010 2:29 pm

ان شاء الله يا حمادة يكون ليكم موقع لوحديكم وربنا يكرمكم
صدقنى انا لو اقدر انزلكم نتائجكم ونتائج كل الكليات والله ما كنت اتاخر لكن تقول ايه بقى ايد لوحدها ماتصقفش
تقبل مرورى اخوك رضوان
RADWAN
RADWAN
وظيفته دلوقتى
وظيفته دلوقتى

الكلية : الحياة
تاريخ الميلاد : 01/03/1989
الابراج : السمك

http://www.svuqena.ahlamontada.net

نتيجة كلية التربية بالغردقة !!!!!!!!!علامة تعجب الى مالا نهاية....  Empty رد: نتيجة كلية التربية بالغردقة !!!!!!!!!علامة تعجب الى مالا نهاية....

مُساهمة من طرف sea lover السبت يوليو 31, 2010 1:42 am

ايه يا محمد اللى انت بتقوله دا وكأنك لسه ف سنة اولى!!
مش معقول يعنى لك 3 سنين ف الكلية ومش عارف ماشية ازاى!!!
بجد وربنا مش فاهمة ازاى تفكر وتقول موقع ع النت مرة واحدة!!!
اذا كان انا مرة بقول لاصحابى علشان يشاركونا منتدى الجامعة مفيش حد رضى
وكانت ردودهم.....
اذا كان الكلية كده يبقى المنتدى بتاعها هيكون ايه.......
وانت تقول موقع ع النت هم الطلبة بيعترفوا بيها اصلا علشان يعملولها موقع ولا غيره.......
خلينا ساكتين احسن والنبى وبلاش توجع قلوبنا

وربنا يوفقك والتيرم دا يبقى احسن من غيره يااااارب
sea lover
sea lover
حاليا
حاليا

الكلية : التربية بالغردقة
تاريخ الميلاد : 18/04/1990
الابراج : الحمل

- مواضيع مماثلة