منتدى طلاب جامعة جنوب الوادى بقنا
أهلا بك عزيزى الزائر بمنتدى جامعة جنوب الوادى بقنا عزيزى الزائر نتشرف بتسجيلك كعضو معنا فى المنتدى ملحوظة عزيزى الزائر المحاضرات والموضوعات المهمة التى تخص طلاب كل كلية بجامعة جنوب الوادى بقنا متاحة للسادة الاعضاء فقط سجل الان ومش هتندم لكى تستفيد بخدمات المنتدى المتميزة ولكى يكون لك الاولوية فى عمل الشات المباشر مع طلاب وطالبات الجامعة وعمل صداقات جديدة واجمل الحوارات الطلابية ولدينا ايضا المفاجأة الاكبر عمل وتصميم اعلانات ودعم ومساعدة واشهار المنتديات العربية مجانا للأعضاء فقط .اشترك واطلب اللى انت عايزه من محاضرات,سكاشن,امتحانات سابقة,دعم لمنتداك واشهاره وشوف طلبك هيتنفذ ولا لأ.
مع تحيات هل توافق على معاملة حرس جامعة جنوب الوادى للطلاب داخل الجامعة شارك وكل رأيك بكل صراحة..... 480122028

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أهلا بك عزيزى الزائر بمنتدى جامعة جنوب الوادى بقنا عزيزى الزائر نتشرف بتسجيلك كعضو معنا فى المنتدى ملحوظة عزيزى الزائر المحاضرات والموضوعات المهمة التى تخص طلاب كل كلية بجامعة جنوب الوادى بقنا متاحة للسادة الاعضاء فقط سجل الان ومش هتندم لكى تستفيد بخدمات المنتدى المتميزة ولكى يكون لك الاولوية فى عمل الشات المباشر مع طلاب وطالبات الجامعة وعمل صداقات جديدة واجمل الحوارات الطلابية ولدينا ايضا المفاجأة الاكبر عمل وتصميم اعلانات ودعم ومساعدة واشهار المنتديات العربية مجانا للأعضاء فقط .اشترك واطلب اللى انت عايزه من محاضرات,سكاشن,امتحانات سابقة,دعم لمنتداك واشهاره وشوف طلبك هيتنفذ ولا لأ.
مع تحيات هل توافق على معاملة حرس جامعة جنوب الوادى للطلاب داخل الجامعة شارك وكل رأيك بكل صراحة..... 480122028
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هل توافق على معاملة حرس جامعة جنوب الوادى للطلاب داخل الجامعة شارك وكل رأيك بكل صراحة.....

ضحكة النرجس
RADWAN
البحر الحائر
عندليب جامعة جنوب الوادى
letto_love
محمد ضياء الدين
Admin
11 مشترك

رأي هل توافق على معاملة حرس جامعة جنوب الوادى للطلاب داخل الجامعة شارك وكل رأيك بكل صراحة.....

مُساهمة من طرف Admin الخميس نوفمبر 12, 2009 1:45 pm

السلام عليكم أزيكم يا شباب انا جيتلكم النهارده لموضوع مهم وهو معاملة حرس الجامعة للطلبة داخل الحرم وعلى البوابة انا هقول رأيى بصراحة وكل واحد يقول رأيه بصراحة وانا فى انتظار ردودكم وارائكم الشىء الاول يا شباب اى حد مكان الحرس فى وضع احكام عسكرية هيعمل زييهم واكتر ولازم نفكر هما بيعملوا كده ليه لان ديه جامعة وممكن تحصل فيها مشاكل كتير وأى شىء يحصل الحرس هم اول ناس هيتحاسبوا ده شىء اما الشىء التانى وهو الواسطة اللى الكل مخنوق منها بالذات على البوابة .مثال الطالب ياجى يدخل على رجليه ميردوش ياجى واحد بعربية اهلا ياباشا اتفضل منور ههههههه كل ده ليه علشان احنا احسن ناس محترفين فى عمل طبيخ الكوسة.
Admin
Admin
وظيفته دلوقتى
وظيفته دلوقتى

الكلية : التجارة
تاريخ الميلاد : 08/04/1989
الابراج : الحمل

https://svuqena.ahlamontada.net

رأي رد: هل توافق على معاملة حرس جامعة جنوب الوادى للطلاب داخل الجامعة شارك وكل رأيك بكل صراحة.....

مُساهمة من طرف محمد ضياء الدين الخميس نوفمبر 12, 2009 11:49 pm

ده شغلهم طبعا مش معارضين بس برده الواحد من حقه انه يتعامل باحترام طول ماهو محترم اللى قدامه لكن لو غير كده يبقى التعامل يفرق وده شيء ميزعلش
بس من ناجية انهم مسئولين ده طبعا اكيد ولازم يحافظ هو على نفسه ووظيفته اهم من انه يعامل الطلبه باسلوب لبق
بس المفروض انهم يحترموا الطلبه جداا ويتعاملوا كويس
ده راي انا وشكرا ليك ادمن على التلميح ده
محمد ضياء الدين
محمد ضياء الدين

وظيفته دلوقتى

وظيفته دلوقتى

الكلية : الحياه
تاريخ الميلاد : 29/08/1984
الابراج : العذراء

https://svuqena.ahlamontada.net/profile.forum?mode=viewprofile&am

رأي رد: هل توافق على معاملة حرس جامعة جنوب الوادى للطلاب داخل الجامعة شارك وكل رأيك بكل صراحة.....

مُساهمة من طرف letto_love الجمعة نوفمبر 13, 2009 3:43 am

والله انا معاكي في الكلام ده بس لو بصيتي في الجامعات الاخري مفيش الكلام ده كمثال جامعة القاهرة
وده برضه احنا اللي مخلينهم يعملوا فينا كده
letto_love
letto_love

وظيفته دلوقتى

وظيفته دلوقتى

الكلية : كلية التجارة
تاريخ الميلاد : 01/01/1988
الابراج : الجدي

مُساهمة من طرف عندليب جامعة جنوب الوادى الأربعاء نوفمبر 25, 2009 1:16 pm

بصوا يااخوانا .. انا بعلق على حكاية البوابة عامة .. المفروض ان احنا ندخل عادى بعربيات او سرافيس .. مش عارف ليه منعوا العربيات من الدخول للجامعة .. طب مافيش عربيات .. اعملولنا طفطف .. مافيش اى حاجة من دى المفروض طالما منعوا حاجة .. يسيبوا حاجة تانى
والله يااخواننا انا كنت بدخل فى أسيوط .. من غير كارنيه .. داخل بتاكسى .. أدخل .. جاى بسرفيس .. ألاقى الطفطف جوة .. فلازم فى حاجة تتغير .. يسبونا ندخل بتاكسيات .. يا اما يعملوا طفطف
كمان فى حاجة .. اللاب توب ممنوع .. نفسى أعرف ليه ممنوع .. ولازم عشان تدخل بلاب لازم تعمل تصريح
مافيش كدة فى أى جامعة ... بس الصراحة الحرس من حيث انه حرس .. هو كفء فى العمل بتاعه
واتمنى ان ماحدش يزعل .. منى .. بس دا رأيي
عندليب جامعة جنوب الوادى
عندليب جامعة جنوب الوادى
حاليا
حاليا

الكلية : كلية التربية الرياضية بقنا
تاريخ الميلاد : 04/09/1988
الابراج : العذراء

مُساهمة من طرف Admin الجمعة يناير 01, 2010 2:38 am

شكرا لمروركم يا جماعة والحمدلله على كل شىء وان شاء الله خير والايام الجاية مشاكلنا تتحل قولوا امين
Admin
Admin
وظيفته دلوقتى
وظيفته دلوقتى

الكلية : التجارة
تاريخ الميلاد : 08/04/1989

مُساهمة من طرف البحر الحائر الأحد مارس 21, 2010 1:57 pm

بجد الى بيحصل فى البوابة ده ظلم وبالذات حكاية الكوسة ده ايه ده وبجد المعاملة على البوابة مش طريقة يعاملوا بيها طلاب جامعة خلاص ده بيثبت اننا لسه متتطورناش وبالطريقة دى عمرنا مهنتقدم هو مفيش اعتراض انو ده شغلهم وانهم مسئولين عن كل كبيرة وصغيرة بس نحط بقى استب عند الوسطة مش كده فجاة يتخرسوا واتفضل يا باشا وياهانم وكلام اونطة فى اونطة وبجد ده حرام مش هنتقدم ابدا بالاسلوب ده وطالما التفكير والمعاملة وصلة لكده مش بجد طريقة يعاملوه بيها الطلبة وبالذات حكاية الانتساب دى بجد ظالمين فيهاوبجد معاملتهم فى البوابة المفروض يبقى فيها احترام مش كده خالص ومن حق الانتساب يحضر زى الانتظام مش كل الطلاب زى بعض وده هنا عاملين تفرقة بصراحة فى كلام كتير بس بجد ده يكفى وده راى بصراحة بدون ماهى حد يزعل من الكلام بس وشكرا
البحر الحائر
البحر الحائر
حاليا
حاليا

الكلية : تجارة
تاريخ الميلاد : 18/08/1992
الابراج : الاسد

مُساهمة من طرف RADWAN الأحد مارس 21, 2010 2:35 pm

البحر الحائر كتب:بجد الى بيحصل فى البوابة ده ظلم وبالذات حكاية الكوسة ده ايه ده وبجد المعاملة على البوابة مش طريقة يعاملوا بيها طلاب جامعة خلاص ده بيثبت اننا لسه متتطورناش وبالطريقة دى عمرنا مهنتقدم هو مفيش اعتراض انو ده شغلهم وانهم مسئولين عن كل كبيرة وصغيرة بس نحط بقى استب عند الوسطة مش كده فجاة يتخرسوا واتفضل يا باشا وياهانم وكلام اونطة فى اونطة وبجد ده حرام مش هنتقدم ابدا بالاسلوب ده وطالما التفكير والمعاملة وصلة لكده مش بجد طريقة يعاملوه بيها الطلبة وبالذات حكاية الانتساب دى بجد ظالمين فيهاوبجد معاملتهم فى البوابة المفروض يبقى فيها احترام مش كده خالص ومن حق الانتساب يحضر زى الانتظام مش كل الطلاب زى بعض وده هنا عاملين تفرقة بصراحة فى كلام كتير بس بجد ده يكفى وده راى بصراحة بدون ماهى حد يزعل من الكلام بس وشكرا

اهلا بيكى اختى البحر الحائر انا معاكى فى رأيك ومع جميع الاراء السابقة
كنت عايز اقولكم ان الوضع ده مش هيستمر يا جماعة هى بس ازمة وهتعدى ان شاء الله
وبعد كده جميع الطلبة هتدخل عادى اما بالنسبة لطلبة سنة اولى انتساب معظمهم بيكونوا طبعا مستجدين وعايزين يحضروا ويعرفوا ايه النظام بالنسبة لكلية التجارة مشروح نظام الدكاتر فى قسم كلية التجارة ازاى اما كلية الحقوق او الاداب اى حد عنده اى استفسار عن طريقة اى دكتور
يتفضل يسأل وان شاء الله احنا هنجاوب عليه
فى الاول والاخر يا جماعة وخاصة طلاب سنة اولى انتساب انا بقولهم ماتقلقوش وان شاء الله خير بس احنا نعمل اللى علينا والباقى على ربنا ان شاء الله يعنى احنا هنا ان شاء الله هنحاول ننزلكم محاضرات على كد ما نقدر ونقولكم كل اخبار وما هو جديد عن الدكاترة بس انتوا تتابعوا معانا وزى ما قولت هى بس السنة ديه ان شاء الله وهتعدى المهم الطلبة اللى مش قادرة تحضر تشترى الكتب وتركز على كلام الدكاتره اللى بيقولوه وان شاء الله هنجيبهولكم هنا
وتقبلوا مرورى
مع خالص تحياتى اخوكم رضوان
RADWAN
RADWAN
وظيفته دلوقتى
وظيفته دلوقتى

الكلية : الحياة
تاريخ الميلاد : 01/03/1989
الابراج : السمك

http://www.svuqena.ahlamontada.net

مُساهمة من طرف ضحكة النرجس الأحد مارس 21, 2010 3:05 pm

موضوع جميل اوي يا ادمن
انا بقول العيب بردوا على الطلبه اللي بتسكتلهم هو الحرس مالوش حاجه عندنا غير الكارنيه واننا نحترم القوانين ونظام الجامعه وطول ما احنا ملتزمين بيها مايقدرش يعاملنا بطريقه مش محترمه واذا حصل واتكلموا معانا احنا نعلمهم الاحترام مش نسكت
وندايق لأ علشان طول مهما شايفينا ضعاف هياخدوا علينا أكتر ويفتكروا نفسهم ان هما صح

هل توافق على معاملة حرس جامعة جنوب الوادى للطلاب داخل الجامعة شارك وكل رأيك بكل صراحة..... KTT14467
ضحكة النرجس
ضحكة النرجس

وظيفته دلوقتى

وظيفته دلوقتى

الكلية : الخدمه الاجتماعيه
تاريخ الميلاد : 18/08/1991

مُساهمة من طرف hmada الثلاثاء مارس 23, 2010 1:43 pm

بجد موضوع فوق الممتاز يا ادمن ......
المعاملة بجد زبالة اوى للطلبة بالذات طلبة انتساب حقهم ضايع وغير كدا كمان فيه تهزيق ليهم من واحد واقف على البوابه مش محصل دبلوم والموضوع مش هينتهي غير لما نقف جنب بعض انتساب وانتظام لان بجد حرام طالب يمنع من دخول الجامعة بتاعتو .
تقبلو مروري اخوكم حماده
hmada
hmada
حاليا
حاليا

الكلية : كلية تجارة
تاريخ الميلاد : 17/04/1989

مُساهمة من طرف nanacasso الأربعاء يوليو 28, 2010 3:55 pm

ياجماعه انا عاوزه اقول ان الحرس بيدخلنا عادى طول ما احنا معانا الكارنيه
وانا عاوزه اعلق على حاجه انا مشفتش حكايه اتفضل ياباشا ويابيه
عشان اصلا مفيش من الطلبه الا عدد قليل اوى بيجى بعربيته
هو فى حاجه بس الى بتضايق الواحد من الحرس وهى المنقبين هو اه شغلهم بس مينفعش يخلو واحده منقبه وملتزمه انها ترفع النقاب ليهم ياريت لويجيبو واحده تقدر تتعرف عليها من خلال الكارنيه هيبقى
افضل
وشكراااااااااااااااااااااااااااا
وباااااااااااااااااااااااااااااااااى
nanacasso
nanacasso
حاليا
حاليا

الكلية : ثار
تاريخ الميلاد : 01/01/1991
الابراج : الجدي

مُساهمة من طرف ملك الرومانسية الأربعاء سبتمبر 08, 2010 3:10 am

والله أنا مش معترض على وجود الحرس فى الجامعة ده فى حد زاته مطلوب إنما اللى أتمناه من الله أنهم يراعوا الله فى نطاق عملهم فقط وعدم التدخل فى شئون الطلاب ومعرفة أغراضهم الشخصية التى يحملونها عند دخول الحرس الجامعى ودى مشكلة عانا منيها كتير من زمايلنا فأرجوا من وضع حدود لهذه المهزلة من قبل الجامعة
ملك الرومانسية
ملك الرومانسية
حاليا
حاليا

الكلية : تجارة
تاريخ الميلاد : 01/08/1987

مُساهمة من طرف احمد محمد قاسم الإثنين سبتمبر 13, 2010 2:20 pm

والله هو وجود الحرس مطلوب بس مش مطلوب انهم يعملوا نفس علينا ويدخلو اللي يعرفوهم ويعملو ا نفسهم مهمين
احمد محمد قاسم
احمد محمد قاسم
حاليا
حاليا

الكلية : الحقوق
تاريخ الميلاد : 05/03/1990

مُساهمة من طرف احمد محمد قاسم الإثنين سبتمبر 13, 2010 2:22 pm

انت برنس ياحماده
احمد محمد قاسم
احمد محمد قاسم
حاليا
حاليا

الكلية : الحقوق
تاريخ الميلاد : 05/03/1990

- مواضيع مماثلة