منتدى طلاب جامعة جنوب الوادى بقنا
أهلا بك عزيزى الزائر بمنتدى جامعة جنوب الوادى بقنا عزيزى الزائر نتشرف بتسجيلك كعضو معنا فى المنتدى ملحوظة عزيزى الزائر المحاضرات والموضوعات المهمة التى تخص طلاب كل كلية بجامعة جنوب الوادى بقنا متاحة للسادة الاعضاء فقط سجل الان ومش هتندم لكى تستفيد بخدمات المنتدى المتميزة ولكى يكون لك الاولوية فى عمل الشات المباشر مع طلاب وطالبات الجامعة وعمل صداقات جديدة واجمل الحوارات الطلابية ولدينا ايضا المفاجأة الاكبر عمل وتصميم اعلانات ودعم ومساعدة واشهار المنتديات العربية مجانا للأعضاء فقط .اشترك واطلب اللى انت عايزه من محاضرات,سكاشن,امتحانات سابقة,دعم لمنتداك واشهاره وشوف طلبك هيتنفذ ولا لأ.
مع تحيات ممكن سؤال!بس لو سمحتوا اللى مش متأكد من الاجابة بلاش يجاوب..سورى 480122028

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أهلا بك عزيزى الزائر بمنتدى جامعة جنوب الوادى بقنا عزيزى الزائر نتشرف بتسجيلك كعضو معنا فى المنتدى ملحوظة عزيزى الزائر المحاضرات والموضوعات المهمة التى تخص طلاب كل كلية بجامعة جنوب الوادى بقنا متاحة للسادة الاعضاء فقط سجل الان ومش هتندم لكى تستفيد بخدمات المنتدى المتميزة ولكى يكون لك الاولوية فى عمل الشات المباشر مع طلاب وطالبات الجامعة وعمل صداقات جديدة واجمل الحوارات الطلابية ولدينا ايضا المفاجأة الاكبر عمل وتصميم اعلانات ودعم ومساعدة واشهار المنتديات العربية مجانا للأعضاء فقط .اشترك واطلب اللى انت عايزه من محاضرات,سكاشن,امتحانات سابقة,دعم لمنتداك واشهاره وشوف طلبك هيتنفذ ولا لأ.
مع تحيات ممكن سؤال!بس لو سمحتوا اللى مش متأكد من الاجابة بلاش يجاوب..سورى 480122028
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ممكن سؤال!بس لو سمحتوا اللى مش متأكد من الاجابة بلاش يجاوب..سورى

RADWAN
sea lover
6 مشترك

ممكن سؤال!بس لو سمحتوا اللى مش متأكد من الاجابة بلاش يجاوب..سورى Empty ممكن سؤال!بس لو سمحتوا اللى مش متأكد من الاجابة بلاش يجاوب..سورى

مُساهمة من طرف sea lover السبت مارس 06, 2010 1:18 am

يا جماعة انا سمعت انى الطال اللى مش حيكون معاه شهادةICDL
حتكون نتيجة التيرم التانى فيها شايل مادة حتنزل خانة ف النتيجة مع المواد بانه راسب فيها
انا عارفة انها لازم تاخدها علشان تاخد شهادة التخرج بس عاوزة اتاكد من حكاية التيرم الجاى دا
لان بصراحة كنت ناوية اخدها ف الصيف يعنى بعد الامتحانات لكن لما سمعت الكلام دا حبيت اتاكد

ف من فضلكم لو حد يعرف مدى صدق الكلام دا او القرار ف الموضوع دا اخباره ايه يقولنا
وجزاكم الله خيرا
sea lover
sea lover
حاليا
حاليا

الكلية : التربية بالغردقة
تاريخ الميلاد : 18/04/1990
الابراج : الحمل

ممكن سؤال!بس لو سمحتوا اللى مش متأكد من الاجابة بلاش يجاوب..سورى Empty رد: ممكن سؤال!بس لو سمحتوا اللى مش متأكد من الاجابة بلاش يجاوب..سورى

مُساهمة من طرف RADWAN السبت مارس 06, 2010 1:31 am

sea lover كتب:يا جماعة انا سمعت انى الطال اللى مش حيكون معاه شهادةICDL
حتكون نتيجة التيرم التانى فيها شايل مادة حتنزل خانة ف النتيجة مع المواد بانه راسب فيها
انا عارفة انها لازم تاخدها علشان تاخد شهادة التخرج بس عاوزة اتاكد من حكاية التيرم الجاى دا
لان بصراحة كنت ناوية اخدها ف الصيف يعنى بعد الامتحانات لكن لما سمعت الكلام دا حبيت اتاكد

ف من فضلكم لو حد يعرف مدى صدق الكلام دا او القرار ف الموضوع دا اخباره ايه يقولنا
وجزاكم الله خيرا

اهلا اختى سى لوفر اولا احب اقولك حمدلله على السلامة ليكى فترة المنتدى بيقول فينك يا سى فينك يا سى وغبتى عنينا كده مرة وحده على العموم نورتى منتداكى
اقولك بقى انا اللى اعرفه عن الموضوع ده ان المنحة لشهادة الاى سى دى ال مقررة لسنة تانية واولى فقط اللى هما مادرسوش اساسيات الحاسب قبل كده وسنة تانية معاهم لغاية شهرين فقط يعنى لغاية قبل الامتحانات يعنى شهر تلاتة ده واربعه واللى مش هياخدها خلاص هتروح عليه وهياخدها على حسابه بالتدريب بكارت المهارات بكله حوالى اكتر من 600 ج وبالنسبة للتدريب اتلغى فى الجامعة يعنى فى الجامعة الامتحانات وبس ولوعايزة تتدربى ممكن تروحى بره الجامهة مثلا مركز تابع للمحافظة شركة كمبيوتر كده يعنى اما امواعيد امتحانات المنحة فى الجامعة الان لاولى وتانية فقط طبعا زى ما قلنا انها كل يوم ماعدا يوم السبت وتقريبا معاد الامتحان لكل مجموعة بيبتدى من الساعة عشرة انا ان كان عليا امتحنت ويندوز تبع المنحة وحاليا هكمل باقى المواد ان شاء الله
كلام اخير اللى هتعدى عليه السنة ديه من طلاب اولى او تانية المنحة مش هياخدها تانى اللى هى تعتبر ببلاش يا جماعة
والمادة تمنها فى المنحة ب 5 ج واذا نزلتى فى المادة معاكى فرصة وحده تمتحنيها تانى وبتدفعى تانى 5 ج اما الخاصة اللى على حسابك المادة ب 35 ج
يارب اكون قدرت اجاوب كويس على سؤالك كويس اختى سى
ولو فى حضرتك اى استفسار تانى انا معاكى
وتقبلى مرورى مع خالص تحياتى اخوكم رضوان
RADWAN
RADWAN
وظيفته دلوقتى
وظيفته دلوقتى

الكلية : الحياة
تاريخ الميلاد : 01/03/1989
الابراج : السمك

http://www.svuqena.ahlamontada.net

ممكن سؤال!بس لو سمحتوا اللى مش متأكد من الاجابة بلاش يجاوب..سورى Empty رد: ممكن سؤال!بس لو سمحتوا اللى مش متأكد من الاجابة بلاش يجاوب..سورى

مُساهمة من طرف sea lover السبت مارس 06, 2010 11:23 pm

شكرا اخى رضوان
انت جوابت حلو اوى بس انا ف سنة ثالثة وكنت عاوزة اتاكد الكلام دا تبعنا ولا لا
بس فى حاجة عندنا ف الغردقة التدريب ب250ج
ازاى تقول ببلاش!
وكملن الامتحانات مش ف الكلية ف المعهد السويسرى والمادةب50ج
طبعا غير رسوم الكارنية بتع الامتحان تقريبا120ج
ولا هو الكلام دا ممنوع ف الغردقة مع انها كلية تابعة للجامعة
وكمان الدكاتره كلهم بيجولنا من عندكم من قنا
يعنى دى تكون تفرقة عنصرية......
sea lover
sea lover
حاليا
حاليا

مُساهمة من طرف fify الأحد مارس 07, 2010 12:19 am

لا يا سى لوفر رضوان قصده ان المنحة لتانية واولى ببلاش تعتبر لكن انتى فى تالتة يعنى مالكيش منحة يعنى انتى بفلوس على حسابك وتاخديها براحتك مش مجبرة السنة ديه ممكن السنة الجاية مثلا المهم قبل التخرج لان مش هتاخدى شهادة التخرج من غيرها ولو عايزة تستفسرى عن اى حاجة قولى لرضوان وانا برده معاكى
fify
حاليا
حاليا

الكلية : التجارة
تاريخ الميلاد : 13/01/1992
الابراج : الجدي

مُساهمة من طرف sea lover الأحد مارس 07, 2010 12:38 am

كلام جميل فيفى

بس برضو احنا عندا اولى وتانية دفعوا فلوس كده

انا ليا اصحابى بياخدوها دلوقتى ومتاكده
sea lover
sea lover
حاليا
حاليا

مُساهمة من طرف RADWAN الأحد مارس 07, 2010 12:47 am

sea lover كتب:كلام جميل فيفى

بس برضو احنا عندا اولى وتانية دفعوا فلوس كده

انا ليا اصحابى بياخدوها دلوقتى ومتاكده

طيب اللى دفعوا فلوس دول دفعوا فى ايه منحة طيب لو منحة يبقى ازاى بتوع المنحة يدفع 5 ج فى امتحان المادة
لكن لو خاص بقى يدفع 35 ج هو ده المعروف عندينا
او ممكن يا سى يكونوا دفعوا فلوس فى تدريب مثلا
RADWAN
RADWAN
وظيفته دلوقتى
وظيفته دلوقتى

مُساهمة من طرف hamada.elalamy الأحد مارس 07, 2010 1:42 am

الصراحة انا كنت اعرف كلام سطحى ومعلومات سطحية على الموضوع دة

وما كنت اعرف انه معقد للدرجة دى

انا معايا اصحابى اللى فى سنه تانية مايعرفوش حاجة عن الموضوع دة

وكمان انا كنت فاكر انها حاجة خاصة بالكلية بمعنى التدريبات والدراسة والتنظيم وكدا يعنى

بس على كلامكم اللى بتقلوه لازم الواحد ياخد حذرة ومايستهترش بالموضوع

وشكرا يارضوان على معلوماتك المفيدة فى الموضوع
وشكرا ياسى لوفر على طرحك للموضوع
hamada.elalamy
hamada.elalamy
حاليا
حاليا

الكلية : تربية الغردقة
تاريخ الميلاد : 10/10/1990
الابراج : الميزان

مُساهمة من طرف hmada الأحد مارس 07, 2010 10:12 pm

طيب اللي عايز يمتحن بس دلوقتى يعمل ايه ؟؟؟
وانا اعرف ان المادة ب 40
المهم انا عايز امتحن وبيقولولي في الجامعة مش دلوقتى
اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟
hmada
hmada
حاليا
حاليا

الكلية : كلية تجارة
تاريخ الميلاد : 17/04/1989

مُساهمة من طرف RADWAN الأحد مارس 07, 2010 10:34 pm

hmada كتب:طيب اللي عايز يمتحن بس دلوقتى يعمل ايه ؟؟؟
وانا اعرف ان المادة ب 40
المهم انا عايز امتحن وبيقولولي في الجامعة مش دلوقتى
اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟

اهلاحمادة منور يا مان المنتدى بص انا رديت سابقا فى الموضوع بس هقولك تانى انا اللى اعرفه عن المنحة لانى انا مسجل فيها وامتحنت مادة وحده والباقى لسه ان شاء الله ومواعيدنا كل يوم ماعدا يوم السبت انما انت فى تالتة تجارة يعنى مش هتمتحن منحة يعنى خاصة على حسابك والمادة فعلا زى ماحضرتك قولت ب 40 ج وانا ان شاء الله هروح الجامعة بكرة واشوفلك اخر مواعيد للخاصة وارد عليك فى اسرع وقت
وتقبل مرورى اخوك رضوان
RADWAN
RADWAN
وظيفته دلوقتى
وظيفته دلوقتى

مُساهمة من طرف sea lover الأربعاء مارس 10, 2010 12:18 am

بجد الواحد اتخنق من كل قرارات الجامعة دى
sea lover
sea lover
حاليا
حاليا

مُساهمة من طرف محمد ضياء الدين الجمعة مارس 19, 2010 9:34 am

تم نقله للقسم المناسب
محمد ضياء الدين
محمد ضياء الدين

وظيفته دلوقتى

وظيفته دلوقتى

الكلية : الحياه
تاريخ الميلاد : 29/08/1984
الابراج : العذراء

https://svuqena.ahlamontada.net/profile.forum?mode=viewprofile&am

- مواضيع مماثلة